Tuesday, October 2, 2012

Day 132: Variety is the spice of life...på svenska

Hatching Heart
av Kali Franciska Von Koch


En sådan här dag gör mig glad. En dag då jag inte har planer utan bara gör. Och så hittar jag på saker. T ex, att anmäla mig till ett dansläger i Gäddede den 18 okt. Nu försöker jag att lära mig uttala Gäddede. Det går mindre bra ;-))

Idag är jag glad för tak över huvud, bra mat på bordet och det engagerande liv som jag lever. Har funderat en bit över min sinnestämning som på sistone har varit så himla positiv och som ger så mycket energi. Relationen mellan hur mycket energi jag har för att göra saker och hur mycket energi jag får av de saker jag gör. Känslan känns skör...jag skulle kunna vänja mig dock. Tänk att leva resten av livet i den här sinnestämningen?

No comments:

Post a Comment